Inlägg 157

Men så pinsamt! Lyckades spilla ut en halv kopp kaffe på en i skolan. Skulle in i klassrummet vi varit i innan och hämta mina grejer o ja, på vägen ut drar jag upp handen med koppen i för fort o kaffet skvätter över halva hennes rygg. Bad om ursäkt ungefär 75 gånger innan jag typ sprang ut med en gööör skrattande Tanja bakom mej. Hahaha.
Tjejen som jag spillde över vart såklart jätte sur. typiskt att det ska va en sån, var ju liksom inte menningen direkt. De flesta skulle ju säga att det är lugnt liksom, inte jaha, har någon en torr tröja. Får väl helt enkelt be om ursäkt nästa gång jag ser henne igen.


(fast kul tycker jag nog ändå det var, haha)

Kaffet var kallt alltså, eller ja, fesljumet.
(Hade väl vart typiskt annars om jag bränt sönder stackarns rygg, hoho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0