Inlägg 158

Vart nere hos Tanja och blivit "i tvingad" köttgryta;) Skönt att komma hemifrån en stund!

Imorgon ska jag ta mej en sväng in till linköping och inhandla mej nått nytt. Borde kanske även köpa lite nytt smink, är inte mycket kvar av det jag har. Men det suger verkligen att lägga pengar på det, ingen som ser att man har ny mascara liksom! Roligare på kläder;)

Även alkohol ska inhandlas! För i helgen kommer både Ellen och Johanna till stan! Yeah!!!

Dock är begravningen på fredag med. Men tror mest det kommer kännas "skönt" när det väl är över. Ska prova ett par klänningar innan jag åker in till stan imorgon, hoppas jag kan ha någon av dom, känns inte som man vill köpa nått nytt. Knappast så man lär använda det nån mer gång ändå.

Ne, kolla klart Medium och så sova kanske:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har massa bra smink till salu för bra priser.



Kika på Moffegreven_83 så hittar du en del av det ;)



Puss / Ewe

2010-03-25 @ 00:00:25
URL: http://makelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0