Inlägg 166

Börjar må lite som jag gjorde i somras, vill verkligen inte!

Kan jag inte bara få må som jag gjorde, varken mer eller mindre.

Var en snabbis hos Tanja, sen drog Ellen med mej till Lkpg där hon byte sina shorts som hon köpte i lördags o så shoppade vi filmer på City Gross. Villket vi plöjer igenom just nu.

Måste upp till praktikplatsen imorgon o hämta mitt schema. Får ta det efter tandläkaren. Om jag nu pallar med det besöket. Stackars mamma som tagit ledigt bara för att köra mej, måste verkligen försöka.

Tvingat i mej lite fil nu iallafall, o glass som Ellen inandlade på CG, Ben&Jerry.

Kommentarer
Postat av: Hanna

:( Inte må dåligt! Hoppas det blir bättre snart. Kram!!

2010-03-29 @ 18:43:29
Postat av: Åsa

nämen elinelin, klart du klarar detta du e ju stålkvinnan!!!;)

2010-03-29 @ 21:13:27
URL: http://asaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0