Inlägg 168

Precis kommit hem från Matte där det grillats korv och druckits öl ikväll. Tyvärr kunde jag ju ingen öl dricka o knappt någon korv äta (tog mej nog 2 timmar att få i mej hela korven med bröd). Fick mosa maten i gommen eftersom det inte går att tugga såbra idag haha.

Tandläkaren gick annars okej, höll på att få riktig panik då jag fått bedövningen och de hade svept in mej i "skydds rocken". Men när de sen väl började gick det riktigt fort så, tänderna bara for ut:)

Har ställt tillbaka sängen mott vägen igen, känns bättre o sova så, även om det inte ser riktigt lika bra ut. Sov iallafall gör skönt inatt, tills jag vaknade vid 04 o kom på vad jag skulle göra på morgonen, då gick det verkligen inte att somna om. Så under de andras öldrickande lyckade jag somna till i Mattes säng, men har ändå en känsla av att jag kommer somna hur tidigt som helst ikväll:)

Annars har denna dag varit himla fin. Har en massa massa fina vänner ju, överallt är de. O på lördag ska nog Åsa komma hitt och dricka lite vin. Kanske även parhallen i Tranås på torsdag med Emma o Maria. Fint fint fint=))


Ellen har även tagit 1 kort i timmen denna dag, får ni kolla in på hennes blogg=)
(tror dock inte det lär läggas in förens imorgon;)

www.bortsprungenkatt.blogg.se

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

guu va mysigt de låter me korvgrillning o öl!:)

2010-03-31 @ 20:13:23
URL: http://asaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0