Inlägg 169

Detta har varit en mycket fin dag!

Och min kamera har Ellen hjälp mej att få i gång igen, så bilder har det tagits.

Men de kommer imorgon, för jag kommer tydligen inte ihåg hur man lägger in dom, haha.

Snabb resume över dagen:

Promenad på morgonen, förbi till Tanja en sväng på vägen hem och tar med henne till mej.

Upp till Slomarp och hämtar schemat inför praktiken nästa vecka.

In till Boxholm för att vissa Tanja vart hennes praktikplats ligger och hämta en film hos mamma (som vi inte hittade). Sen förbi Hjärta till Hjärta och inhandlar mej ett nytt sängbord.

Sen en snabbis in på Netto och Kvarnen (köpte mej en blomma till sovrummet vilket jag tänkt göra hur länge som helst)

Ellen kommer och vi går ner till Matte och kollar Sleepy Hollow.

Sen följer vi med Matte som storandlar på CG (jag är där för tredje dagen i rad). Matte lyckas även låsa in sina nycklar i all våran stress, hoho.

Hem till mej och Ellen lagar sin sjuukt goda pastasås. (recept finns på våran matblogg, som vi la ner för ett halvårsen)

Sen kollar vi ytterliggare 1 film o äter chips.

Och nu har precis Fröken Ellen och Herr Mattias gått o jag ska väl ta och sova lite.


Imorgon är det Ikano huset (igen) och fest på kvällen. Dock ska inte Ellen med, eftersom hon ska upp till Åre och vända, men tror allt Matte var på iallafall. Ringa Emma och höra med henne med! :)

 

Babian -  ingenting + ingenting

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0