Inlägg 326

Denna dag har varit hur lång och seg som helst, tvättade hela förmiddagen o sen så.. ja typ inget mer. Vid fyra så började det krypa så dant i kroppen på mej så jag bjöd in mej själv på fika hos Tanja (nybakta bullar, sjukt fint). Sen gick jag hem en stund till tv;n igen. Avslutade iallafall kvällen med en långpromenad med Tanja, himla skönt, förstår inte att man glömer bort hur fint det är att bara gå ibland. Imorgon ska jag börja dagen med det (hehe ja, eller om det inte regnar).
Sen ska jag åka en sväng med Kamilla till Linköping, förmodligen en skit dum ide med tanken på att jag inga pengar har att spendera, men men, orkar inte sitta hemma och glo hela dagen. 
Sen på kvällen ska det bli Idolkväll med Kamilla o Emma. Det ser vi fram emot. :)


Beroendet just nu är 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0