Inlägg 327

I fredags inhandlades det ett par nya jeans och en svart skin (!) klänning (plus lite små grejer) då jag var i Linköping med Kamilla.
Sen var det Idol och taccokväll, åt så mycket att jag mådde illa efter, men trevligt var det :)

Lördagen var det jobb, fint det med (fast det säger vi inte högt)

Idag har det vart jobb med, dock blev jag väckt av min IDIOT till granne kl 8, han ansåg tydligen att det var okej o dra på högsta volymen på stereon då. Men ioförsej så resulterade det i att jag tog mej ut en sväng, så ja...

Imorgon så börjar man 7.30, så ska se på tv en stund o sen gör sova. Praktikantens lärare ska komma på besök med, så gäller väl att vara pigg o glad.




Släpp stolen kärring jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0