Inlägg 333

Helgen har gått hemskt fort (som vanligt då man är ledig), men bra har den varit!

Fredag åkte jag och Matte in till Norrköping och köpte tavlor åt mej, sen blev det Idolkväll för hela slanten.

Igår så var jag duktig och gick en sväng på morgonen, sen blev det ner till stan en snabbis och inhandlade present till Ida som fyllde 25 härliga år. Sofie med familj kom sen och plockade upp mej och vi for in till Linköping för 25årskalas.
Efter det var det bara hem och vända för att köpa biljett till klubben och börja förfesta.

Idag har man mest gjort så lite som möjligt. Kamilla och jag gick till Matte för att se på film (läs sova bort eftermiddagen), en pizza klämde vi såklart i oss med.



Leah, lika fin som alltid!



Finaste pojken.


Födelsedagsbarnet Ida:)


Fanns en massa ballonger på kalaset, behöver jag ens säga att Hugo fann dom hemskt roliga.


Sen gick vi ut till lekparken en sväng, Hugo tyckte det var hur kul som helst, jag tyckte mest det var kallt.




Sen tog jag ungefär 1miljon egobilder på mej själv, kände att det kanske är på tiden med en ny profilbild. Det gick dock sådär, slutade med att jag tog den under (där man knappt ser att det är jag, haha)



Förfesten innan Klubben.








Vi mäte vora rumpor för att se om vi var lika tjocka som genomsnittspersonerna i England är(104cm). Det är vi inte. Men Matte är störst, höhö.



Kamilla tyckte hon var cool i brillor inomhus.





Nu ska jag titta på Taking Lives på Tv3, sen ska jag sova som bara den!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad snygg du är i mörkt hår!

2010-10-19 @ 17:32:07
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0