Inlägg 337

Kan någon snäll själ komma hit och slå ner min jäkla granne?! Igårkväll spleade han musik igen, ioförsej inte jättehögt, men tillräckligt för att jag skulle störa mej. Borde väl säga sej säjlv att man inte spelar musik vid 00.00 tiden på dygnet då det är vardag o man bor i hyreshus, eller?! Så idag är jag hur trött som helst, igen
.


Mattes och mitt försök att vara hurtiga resulterade i att vi blev genomblöta. Gick in på Hemköp för att handla riskakor och när vi väl kom ut där ifrån stod regnet i backen. (Självklart när man är så långt hemifrån som möjligt).
Hos Tanja såg vi sen Vi hade i alla fall tur med vädret 2, den var väl som man trodde innan, små halvpinsamma  skämt och enkel, får nog säga att den vard att se värd iallafall:)





I eftermidag kommer Tessan med sina flickor till mej, det ska bli trevligt värre. Ses ju inte i närheten så ofta som för nu när hon bor där ute och jag ingen bil har.



Suddig bild på mej och Selma


Wilma och Åsa.

Nu ska jag försöka ta mej i kragen och göra mej iordning o gå.


Trevlig dag alla!

 

 


Kommentarer
Postat av: Matte

Men hur fick du till de där? den vard att se värd iallafall:) hahaha

2010-10-21 @ 13:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0