Inlägg 341

Bilder:


Från i Torsdags då jag och pappa var på hockey.


När jag kom hem från Linköping på kvällen så såg gatan utanför ut såhär (har vädergudarna glömt att det bara är oktober eller?!)


Påväg in till Boxholm i fredags läste jag detta i Extra, jag mådde illa.


Jag åkte till Maria och fick löshåret inklippt (tydligen har jag börjar komma igång med det här med egobilder, höhö)


Största delen av helgen har jag spenderat i dessa kläder på jobbet. I Lördags kollade vi på Sunes Jul med de gamla och fikade på en massa onyttigheter, hur mysigt som helst!



På lördagskvällen kalasade jag på godis och tea o kollade på Snoken.


När jag kom hem till mamma och dom efter jobbet idag så var denna lilla herre där.



Och även denna fina flicka. Hon snurrade och hade sej som aldrig förr.


Nu sitter jag och kollar på Beck. Ska snart ta och sova, ska upp hur tidigt som helst och följa med Tanja till Motala imorgon, operation står på schemat.


Jaaahej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0