Inlägg 348

Även en helg är gjord.


Här kommer den i bilder:


I köket på jobbet har de ett element (?) i taket, sjukt obehagligt.



I fredags for jag in till Ikea, köpte mej en lampa som var allt annat än rolig och sätta ihop.


En tvbänk blev det med, även den fick jag ihop, helt själv.


På kvällen var det tjejmiddag hos mej, det firades att Tessan blivit 1 år äldre.















Senare på kvällen drog endel av oss ner till Vattenhålet.




Jag fick tydligen för mej att ta egobilder i väntan på att toan skulle bli ledig. Ser ju verkligen så glad ut, not.


Igår kväll skulle Matte på maskerad, jag fick uppdraget att sminka herrn.




Jag gick på födelsedagsfirande av denna pojk.










Idag har jag våldgästat Tanja och Molly, för där fanns det mat. hehe;)


Nu sitter jag och väntar på att Tessan ska komma och hämta sina saker, sen ska jag ner till Tanja igen, vi har nämligen inhandlat Sunes Jul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0