Inlägg 305

Undrar egentligen om det är okej att ha det så fint på jobbet som jag har det?? Johanna och Ann-Sofie är helt enkelt undebara att jobba med (dom andra är fin de med alltså..)

Var iväg till Väderstad och kollade på fotboll på mina timmar. Malexander vann med 2-7, tror Erik gjorde 4 eller 5 av målen. Undra vem han är lik, höhö.


Är tyvärr hemskt vin sugen just nu, suger att det är en hel vecka tills jag får dricka det. Kan bli så att jag måste kalasa till det med ett glass vit imorgon efter jobbet. Pappa fyller ju så ja... 

Nu ska jag dricka upp mitt tea och kolla lite på Sällskapsresan. För jag är åter igen 15år och ligger hemma i mitt flickrum o kollar på film en lördagskväll.

Hej hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0