Inlägg 308

Lista

(Tagen från Ellen)

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? 1 Spetsar (ur: All världens hundar)
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En bokhylla.
Vad var det senaste du såg på tv? Mtv, från nån stor galagrej i LA. 
Utan att se efter, gissa vad klockan är.
Runt en elva kanske?
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Oskar Linnros - Från och med Du.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Var nere på "stan" i hopp om att jag skulle få sola, men nee, det gick inte det.
Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Löshår.
Vad har du på dig? Nya "pös"byxor och ett svart linne.
Drömde du något inatt? I så fall - vad? Inget alls vad jag kommer ihåg, sovit hur skönt som helst!
När skrattade du senast? Hm, jadu.
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En massa massa kort på mej, Sofie och Erik. Även några på finaste Hugo. Sen är väggarnba mest täckta av hyllor som är fyllda med en miljon böcker.
Har du sett något konstigt på sistone? Kan inget spec komma på.
Vilken var den senaste film du såg? Frank Wagner, eller ja, Johan Falk, men den sågs för Franks skull.  
Berätta något om dig själv som folk inte känner till. kan inte komma på nått (är väl helt enkelt som en öppen bok).  
George Bush? vaaaa?
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Pojk, kanske typ Sigge eller nått. Sussie lyckades ju ta Vincent så ja. Flicka, inte en anning, kan inte komma på nått fint flicknamn (men gör inget, jag ska bara ha pojkar om jag ska ha bara så!;) 
Brukar du svära mycket? Oh ja, när folk på jobbet säger att dom börjat svära en massa pga de jobbat en massa med mej och börjat ta efter, då är det för mycket.
Kan du stå på händer? Att jag kan. Höhöhö
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tar hellre bilden.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? haha CD, nedu, det äger jag ingen.
Använder du huvtröjor? Kan hända, iallafall nu när jag bor hemma och har tillgång till Eriks alla kläder.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? För att citera Ellen;" Ärlig. I alla lägen. Och så måste det finnas go i karln."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0