Inlägg 321

Åkte in till Mjölby i morse och hämtade ut mina nya linser, måste jag ens påpeka hur underbart det är!?

Sen gick Tanja och jag upp till min (snart) nya lägenhet, o ja, hur de ska hinna klart allt tills fredag klockan 12 det förstår jag verkligen inte. Inga tapeter uppe och det stank målarfärg. Men inte mitt problem, de får väl jobba natt och dag.

Tog mej in till lkpg och tittade lite i affärer, målet var saker till lägenheten men nja, fick iallafall med mej ett nytt påslakanset, annars blev det mest kläder och lite smycken :)
Såg iallafall sådanadär underbara vinglas som Pernilla har på Ikea, de ska bara inhandlas(och invigas) på fredag!


 

Nu har jag tydligen fastnat framför Superstars på 3an, underbara Niklas Alexandersson är ju med, går inte att missa.


Goood kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0