Inlägg 395

Idag är min lediga dag, det är skönt. Ska ta mej ner till Arbetsförmedlingen sen, har tydligen glömt att meddela dom att jag fortfarande har jobb, så de är lite arga på mej. Sen kanske jag och Sussie skulle gå en sväng, får se om det går nu när det kommit mera snö, inte det smidigaste att dra en barnavagn då inte vägarna är plogade. Även Tessan skulle jag kanske träffa idag.

Sen känner jag att jag vill ha en bil, eller rättare sagt jag behöver en bil. Börjar bli trött på tågtabeller som inte passar mitt schema alls o tåg som inte ens kommer då de ska. Måste bara få ett fast jobb innan!


Men innan jag tänker göra nått alls så är det Hem till gården som gäller.!



Finaste Hugo (med en massa choklad runt munnen) och jag på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0